loading...
موبایل 135
امید بازدید : 139 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (0)

برای دیدن سخنان بزرگان به ادامه مطلب بروید ...

 

 

کسی که به امید شانس زنده است ، سالها پیش مرده است . ( استونی )

 

سعی کنید پُست ها شما را پَست نکنند اگر پست و مقام ماندنی بود به من و شما نمی رسید . (حضرت علی (ع) )

 

هیچگاه از لبخند زدن دست نکش. حتی موقعی که ناراحت هستی. ممکن است یک نفر عاشق تو شود هنگامی که لبخند می زنی.

 

اگر صمیمانه همه تلاشتان را کرده باشید ، شکست اسباب خجالت نیست . ( حضرت زهرا (س) )

 

تدبیر، متانت ، محبت و گذشت می تواند دشمن را دوست گرداند . ( نیچه )

 

گاه یک لبخند ، یک جمله کوتاه ، یک خط و یا یک نگاه می تواند بهترین هدیه باشد . ( دالی )

 

به هنگام سختیها نگوئید : خدایا من مشکل بزرگی دارم . بگوئید : ای مشکلات من خدای بزرگی دارم .

 

تنها زمانی یک مسئله غیر قابل حل می شود که فکر کنید غیر قابل حل است . ( دیوید شوارتز )

 

انسان های موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام میدهند . ( وین دایر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین وب سایت در زمینه موبایل که به لطف خدا و با توکل به او راه اندازی شده و از شما عزیزان انتظار می رود با نظرات گرم خود به ما روحیه مضاعف بدهید. با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,431